Tuesday, December 21, 2010

Cinta dan Pengorbanan


cinta...cinta dan cinta... huhuhu betul ke cinta perlukan pengorbanan???kadang-kadang aku naik muak dengan cinta sbb utama ialah berani tanggung risiko ngan pilihan yang dibuat....tapi tanpa cinta juga aku busan,sunyi,kosong..tapi bila dah ade cinta mcm2 kene bersedia dari segi mental dan fizikal....bohonglah aku ckap kalu cinta tanpa air mata...berani korek idung lah ehehehe...bila bercinta ni mcam2 dugaan yang nak kena lalui....huhuhu...hanya mereka yang sabar,kuat yang berjaya lalui benda ni....kalu hati tisu macam aku ni goyang2 juga perhubungan tu...erm aku ni dah mcam2 pengalaman cinta aku lalui.....ade yang pahit,kelat,kelam,kosong,cili suma lahh huhuhuhuh ape yang boleh aku katakan selagi aku mampu bercinta dan terima cinta aku lalui...dan mgkin smpai satu tahap perkataan cinta akan lupus dan pupus dalam diri aku....aku ingin dimiliki dan memiliki .....
P/S:aku maseh sayang mereka yang pernah sayang n ingat aku.........

No comments:

Post a Comment