Tuesday, July 19, 2011

BESDAY...AKU


Tanggal 18 Julai 1988 merupakan hari keramat buat diriku....tahun ni  2011 merupakan hari ulangtahun ku yang ke 23 tahun....hari ulangtahun aku pada kali ini bergitu berbeza dengan tahun-tahun yang sebelum ni...tahun ini besday aku seperti tiada kemeriahan seperti tahun-tahun sebelumnya...jika dulu besday aku disambut dengan dengan orang-orang tersayang....disambut dengan kejutan kek dan hadiah namun tahun ini semuanya tiada......aku tidak meraih simpati or mengharapkan apa-apa...cuma...ingin merasai diri ini diingati.......jika dulu kawan-kawan aku penuh dengan kejutan , tepat pukul 12tgahmalam akan wish besday aku, jika dulu hp aku tidak lengggang dengan panggilan telefom dan sms wish besday....namun tahun ini seperti tiada apa-apa yang berlaku...aku tidak salahkan mereka mungkin mereka lupa or sibuk dengan kehidupan mereka...besday kali ini aku sedih........sudah 2 tahun aku tidak merasa sambut besday bersama orang tersayang iaitu ayah aku.....kalu lah dapat diputarkan masa....ingin ku mengahargai segala detik waktu yang ada bersama ayah aku......aku rindukan ayah aku...bohong kalu aku kata aku tak rindu ..aku terlalu sayangkan ayah aku tapi ayah aku mana???tak ingatkah ayah pada anak ayah????tak sayangkah ayah pada anak ayah???huhuhu setiap kali aku berdoa agar tuhan bukakkan pintu hati ayah aku untuk nampak kebenaran, hana sentiasa doakan kebahgiaan ayah......hana sayang ayah hana nak ayah ada dengan hana....................

2 comments:

  1. happy beday hanna...ala..later on, ayah hana dtg kat hana..insya-Allah.. doa byk2.. mmg perit nak terima, tp nak wat mcm ner..ini lah ujian hana... chill babe.. :)

    ReplyDelete
  2. tenkiu reef sbb support hana...pengalaman byk mengajar dan mematangkan diri hana....

    ReplyDelete