Monday, August 15, 2011

Mini Reunion (sekolah rendah convent-sekolah menegah convent)

GAMBAR KENANGAN :)

 IO AMOR TU
SAYANG SEMUA !! 
 KESENGALAN KAMI :P
HAPPY TIME MWAHH!!
WANA KETUA PROGRAM NI!!!
Ok tanggal 15 Ogos 2011, kenangan manis yang tak dapat dilupakan oleh aku ialah berbuka bersama kawan2 seperjuangan yang lama kenal dan berjumpa kembali sbb terpisah oleh sebab-sebab tertentu.  Hari ini lebih lebih kurang ada  9 orang kesemuanya kawan lama aku   Ili, Wana, Adila, Sufi, Farah, Shidah, Shafa, Aflah dan Hani wah lama dah aku kenal depa ni masa time masing busuk2 time sekolah rendah hingga sekarang dah makin cantik dan bekerjaya.  Perancangan yang tak diduga ini berjaya dibuat oleh Wana selaku ketua yang bertanggung jawab special thankz untuk Wana yang byk bersusah payah dari awal untuk menemukan kami semua sayang Wana!!!  heee.  Setelah terpisah lama akhirnya berjumpa balik dengan semua kawan lama aku, ahhaha memasing malu2 kucing sbb dah lama tak jumpa....ahahah bila dah mula panas enjin mmg bising lah jadinya kitorang ahahahhaa. Hari ini hari paling bermakna dan paling gembira buat aku berbuka bersama kawan2 lama menggamit memori betol.  Hope lepas ni jika dipanjangkan umur murah rezeki kita ditemukan balik bersama2 ya kawan-kawan ku semua. AKu doakan hampa semua berjaya dengan cita-cita dan kehidupan semua...hope kita semua tak terputus hubungan melainkan takdir yang memisahkan sayang semua IO AMOR TU :)

No comments:

Post a Comment