Saturday, September 17, 2011

OH ORANG HIJAUKU

Syukur sekali lagi hati aku dah mula gembira sekarang. Masuk sem baru ni merupakan sem yang happy buat aku..haha bukan ape sbb dah ade orang yang sudi nak jadi penjaga hati aku iaitu Mr Green heheh nama panggilan dia. Setakat ni aku sgt selesa dengan Mr Green, dia selalu buat aku tersenyum n hargai aku setakat ni lah nanti yang akan dtg taktau lah hehehe.hope sgt dia dapat jadi penjaga hati aku n dapat bertahan dengan kerenah aku yang kadang2 mcm budak2 ni.huhuhu.Ok Hana cinta2 juga FINAL dah sem ni so kene seimbangkan antara Pelajaran dan Cinta biar stabil hehhe. Tanamkan azam baru nak fokus n habiskan sem ni dengan jayanya insyaallah moga aku dapat lalui sem ini dengan sempurna :). Kepada Mr Green hehehhe terima kasih sudi nak sayang n jaga hati saya ni ahahah hope awak lepas lah azab semasa bersama ngan saya heheh... :)

No comments:

Post a Comment