Sunday, August 9, 2009

Wayang Tyme!!




Ahad, 9 ogos 2009. Seawal pagi aku telah dikejutkan dengan bunyi msg dari makhluk besar yang bernama Amir."WEH ANG DAH BANGUN KA?" uhhu dengan mata yang kuyu aku membaca msgnya...aku reply "DAH" then sedar tak sedar aku tertidur balik sejam kemudian msgku berbunyi lagi"WEH DA SIAP KA? uh! ape lagi dah mcm lipas kudung dibuatnye...aku terus mangun n mandi sebab plan kitowang nak g tgok wayang venue yang di pilih JUSCO BKT RAJA. Aku bersiap gila laju sbb aku dah TERLAMBAT!!. Memula Diana malas nak ikot theh pas pujuk punya pujuk ahah cair gak minah ni ngan aku ngeee. AKU,DIANA,AMIR,APPLE kami berempat jer yang pergi lain malas.Setibanya kami di JUSCO tempat pertama yang dituju semestinya kaunter tiket wayang..kami sebulat suara memilih filem SETEM untuk d tonton kul 3.00ptg tayangannya. Kemudian masing-masing pon dah kelaparan tahap dewa terus melakah menuju ke FOODCOURT ruangan memenuhi bekalan perut kitowang ahaha. yang tak boleh belah suma menu sama NASI AYAM...dengan enaknya kami makan tanpa toleh kiri dan kanan sebab lapar sgt.Then terus menonton wayang...filem SETEM ok gak la cerita nie klakar yang boleh diterima pakai bukan kelakar bodo...ngeee.abes jer cerita nie kitowang bergegas ke farmasi sbb aku nak beli topeng muka HINI yelah langkah berjaga-jaga sbb kes nie dah serius!! kemudian ke sek 2 sbb aku n diana nak beli keperluan untuk class basic drawing..n venue terakhir semestinya tempat makan heheh ANI SUP UTARA kat TTDI. Aku makan bubur daging yang sgt enak ok...huhu terbakar lidah sbb panas uh! sgt enjoy kuar ngan amir,apple,diana suma..ngee...tak lah bosan hujung minggu ni. Thankzz suma!!

No comments:

Post a Comment