Tuesday, December 22, 2009

Kembali setelah sekian lama~


Lama rasanya aku tak update blog aku ni. Almaklum lah setelah bergelar pelajar degree ni tak sempat2 aku nak "mengupdate" blog aku ni..hahaha sekarang aku berkesempatan untuk memulakan balik coretan-coretan aku yang tak seberapa ni. Sekarang aku sedang menghingtung hari untuk memulakan semester baru,azam baru serta perubahan baru...untuk tahun baru ni banyak yang aku nak capai...antaranya...

Proses Transformasi HANA
1.Nak jadi rajin sket kurangkan penyakit malas aku
2.Tingkatkan keimanan dalam soal2 agama
3.Berubaha jadi Hana yang lebih matang
4.Cuba menaikkan pointer aku untuk semester baru
5.Kurangkan tahap keborosan aku.....ahahaha

Harap dengan adenya benda ni aku leh berubah demi kebaikan aku sendiri amin...selamat datang tahun 2010 !!

No comments:

Post a Comment