Monday, March 15, 2010

kegembiraan semakin menyinar


rasa itu datang kembali...aku rasa kegembiraan mula terpancar dalam hidupku..jika sebelum ini aku hanya suram...kaku...kosong...tapi..aku mula sedar yang aku juga layak untuk merasa bahagia seperti orang lain...hari-hari yang ku lalui kini cukup bermakna buatku...ku temui jalan yang bisa merubah kehidupanku untuk terus melangkah dengan azam serta semangat baru....aku perlu perlu kuat dan tabah untuk melalui liku-liku kehidupan ini..banyak benda yang harus aku lalui dan pelajari untuk menjadikan aku seorang yang lebih matang...aku perlu kuat demi keluarga dan mak yang tersayang...keluargaku adalah segalanya...walaupun aku ditimpa musibah aku ttp yakin tuhan sentiasa ada bersama ku....kini..aku perlu berjalan lurus.....jgn mudah mengalah..aku perlu kuat....

No comments:

Post a Comment