Friday, April 2, 2010

Dia datang...






Persoalan yang selama ni berlegar-legar di dalam fikiran aku mula terjawab..perasaan dup-dap aku terhadap sesorang itu juga mula terjawap,,kini ku temui jawapannya...Sekarang aku mengalami sindrom yang dikenali sebagai...HANA BERCINTA KEMBALI ahaha poyo jer bunyi kan??kini tiap hari ku lalui penuh dengan kegembiraan walaupun terdapat juga rasa pahit yang perlu ditempuhi yang aku tak akan dapat lari. Setiap saat dan masa ku habiskan bersama orang tersayang iaitu Dia,kawan-kawanku dan keluarga. Ku berasa betul-betul dihargai,disayangi selepas kemunculan dia...setiap masa dia ade bersama aku untuk menghiburkan dan menyayangi aku...tak lupa juga kepada Intan+farhan peneman setia aku yang seringkali ada bersama untuk menemani ku....kegembiraan aku dikongsi bersama-sama....Aku rasa bertuah kerana diketemukan dengan dia..n hope sgt kitorang bahagia dan kekal selamanya...insyaallah...aku sayang dia...

2 comments: