Friday, July 27, 2012

Kejutan besday yang ke 24 tahun (18 Julai 2012)



 Sebak+terharu= nanges
 kak jalilah+kak faezah
 Nurul+syerry+me


 Diorang ngah standy nak kenakan aku!!

Ok pada hari ini aku datang sekolah mcm biasa,tapi sebenarnya hari ini hari luar biasa sbb hari ini "Hari Lahir aku yang ke 24". So aku dtg kerja dengan hati yang biasa seperti hari-hari biasa,tak de rasa pape mgkin sbb aku dah besar so sambutan hari jadi semua aku dah tak kisah sgt...dtg jer sekolah org pertama yang wish besday aku syerry then mcm biasa rutin pepagi ialah senaman perut dalam erti kata lain breakfast kat kantin. Kawan2 yang lain seperti biasa mgkin diorang tak tau besday aku..aku pon tak kisah sgt...
     Pada waktu tgah hari plak mcm biasa aku tggu student masuk sementara tu aku sibuk menyembang ngan kak Jue sambil pasang projector untuk kelas aku jap gi...tetiba nak dijadikan cerita Kak Farah masuk dengan muka gelabah n serius then dia ckp "Hana kak Yati nak jumpa hana sekarang..dia kata hana ada buat salah rini..aku dalam keadaan blur sbb terkejut ni rasa pelik n cuak sbb aku baru terpikir pagi tadi aku kene bertugas untuk saringan sukan tapi aku tak turun..so aku pon dengan keadaan blur tapi cemas menuju keluar dari studio nak pakai kasut tetiba aku terpandang kak Jalilah terpacak depan studio teater lagi aku rasa heran dan pelik sbb tak pernah2 kak Jalilah nak naik studio atas, then tetiba aku terpandang kiri aku ternampak Syerry ngan senyuman lebar n ditemani kawan2 lain pegang kek apa lagi perasaan gelabah tadi terus bertukar sedih dan terharu ruapanya aku telah terkena. Kemain agi diorang kenakan aku...terharunya diorang beikan cokelat kek secret recipe semata2 nak sambut besday aku..nanges n menggeletar jadi badan aku sampai nak ptg kek pon tak leh. Happy sangat kali ni besday aku ade kejutan thankzz syerry,kak yan,nurul,kak farah n semua yang terlibat.sangat2 menghargai.

No comments:

Post a Comment