Saturday, April 17, 2010

Firefly oh firefly



semalam merupakan malam gadoh sedunia ek??uh tak pasal2 aku jadi mangsa juga..hurm nak dijadikan cerita kami lepak kat dataran time tu memang dah mood si Dia beransur sejuk..hmmm aku pulak masih lagi dilanda panas+terbakar+terhangit suma adik beradik api lah dalam diri aku...nak nangis pon ada...Intan pulak tak de perasaan sebab dia tak de kene mengena...kami lepak kat Dataran lokasi family di malam minggu...aku duduk sebelah Dia menyaksikan gelagat ayah2 mithali bermain firefly bersama si anak kecil mereka..sgguh teruja dan tergelak sampai lengguh mulut ditambah dengan keadaan gigi besi aku ni...lawak tgok ayah-ayah yang berperot boroi lari kejar mengejar nak dapatkan Firefly bersama si anak..ahahah aku tgok si ayah2 yang over hyperactive hahahha..si anak ke si ayah yang nak main firefly sebenarnya???hurmmm..layankan jer gelagat mereka...dalam masa yang sama si dia "sayang belikan kan abg benda tu boleh??" tetiba si Dia bersuara dengan nada yang manja..dalam hatiku tergalak jugaklah bayangkan org tua pun berkeinginan nak main Firefly ni eheheh...so nak amik hati si dia belikan satu untuk dia sayang punyer pasal ehehh..dah beli satu hal ni nak kene main kejar2 juga dengan dia..hadui!!malu aku dibuatnya...dia seronok aku terpaksa ahahhaha tapi lama2 best juga hilang rasa malu...terasa kembali ke zaman kanak-kanak...hehhe Intan pulak gelak tgok gelagat kami...thankz firely sbb kau aku dan dia kembali ok dan happy balik..kenangan yang tak dapat dilupakan.....

1 comment:

  1. hahaha...aku dikatanya xde perasaan.. =P

    ReplyDelete