Saturday, April 3, 2010

i LOIKKE!! tqvm



wah bertuah nya rasa diri..nak tau nape??eheheh "Dia" cipta lagu dan lirik yang cukup bermakna buat ku..setiap baris lirik merupakan luahan rasanya terhadap aku..hoho tak ku sangka impian aku untuk memiliki seorang jejaka atau nama saintifiknya teman lelaki yang boleh bermain alat muzik dan mendendangkan lagu untukku akhirnya tercapai juga....jika dulu aku hanya mampu berangan-angan dan mempunyai perasaan jeles terhadap gadis-gadis yang mempunyai bf yang boleh mencairkan mereka dengan sekadar memetik guitar kini aku sendiri memilikinya...perasaan terharu+teruja yang tak dapat diungkapkan lagi.Aku berterima kasih terhadap dia dengan suprise yang dibuatnya...Tajuk "kasih"dipilih untuk lagu ini...terima kasih untuk segalanya......sayang kamu.....

No comments:

Post a Comment