Saturday, April 10, 2010

Virus happinest

Rasa seronok,terhibur,tergelak,tersengih, sumanya ada aku kini menghadapi penyakit gembira tahap kronik wah takutnya!!!suma org yang paling aku sayang sentiasa ada dengan aku...aku tak lagi rasa sunyi,nak emo tak tentu pasal,nanges ntah pape ahahah suma virus-virus tu dah mula hilang dan ini virus kegembiraan mula menular dalam diri aku.....ahahahh senang nye rasa hati aku sekarang...terima kasih kepada mereka2 yang sudi mendermakan virus2 mereka dalam menambahkan penyakit gembira ini...ahahaha dengan ade nya virus-virus ini hidup aku bertambah bermakna dan setiap hari,detik,masa,saat yang dilalui begitu bermakna ahahahaha...terima kasih untuk segala-galanya...hidup aku penuh dengan kegembiraan...perasaan sedih yang ada beransur pulih....aku kini ceria kembali..yeay!!

3 comments: